نمونه سئوالات فرانت آفیس
" بسم الله الرحمن الرحیم "
1- بهترین نور برای استفاده در فرانت دسک کدام است؟
الف) سفید ب)ترکیب زرد وسفید ج)مهتابی د) ترکیب زرد ومهتابی
2- در طراحی وجانمایی فرانت دسک بهترین حالت برای صندق کدام است ؟
الف) نزدیک ترین مکان به درب ورودی ب) درنیم طبقه ی اول ج) بعد از رسپشن د) دور ترین مکان به درب ورودی
3-عرض فرانت دسک به دیوار پشتی باید چه اندازه باشد ؟
الف) کمتر از 2متر ب) بیش از یکمتر ج) بیش از 2 متر د) کمتر از یکمتر
4- یکی از اجزای لاینفک واحد فرانت آفیس کدام مورد می باشد؟
الف) فکس ب) کامپیوتر ج) ماشین حساب د) سانترال
5- کاغذی که درون شیار های رک قرار می گیرد چه نامیده میشود ؟
الف) فولیو ب) ریجستر ج) فرم د) اسلیپ
در چه زمانی مورد استفاده قرار میگیردExtra bed6-فرم
الف) برای رزرو ب) در خواست کالا ج) سرویس اضافی خواب د) تعویض اتاق
7- در فرم تعویض اتاق چه موردی باید ذکر شود ؟
الف) شماره اتاق قبلی ب) تاریخ انتقال ج) شماره اتاق جدید د) هر سه مورد
8- روابط عمومی مهمان و پرسنل چه نامیده میشود ؟
الف) برون سازمانی ب) روابط عمومی سازمانی ج) درون ساختمانی د) روابط عمومی
9- اولین مکانی که در هتل پاسخ میهمان رامیدهد کدام بخش می باشد؟
الف) تلفنخانه ب) بک آفیس ج) رزرواسیون د) اطلاعات
10- در زمان ورود میهمان به هتل استقبال از طرف کدام واحد انجام می پذیرد؟
الف) فرانت آفیس ب) کانسیرج ج) بک آفیس د) اطلاعات
11- در ریجستر کارت کدام یک از موارد زیر جزء اطلاعات الزامیست ؟
الف) تبلیغات هتل ب) وسیله سفر ج) شماره شناسنامه د) مقصد سفر
طبق قرار داد قبل یک ساعت چند درصد است؟ Day use12-مبلغ
الف) 25 ب)50 ج)100 د)مبلغی در یافت نمی شود
درهتل به عهده چه کسی است؟ Exchange13- انجام کلیه تبادل پول ها و ارزهای خارجی
الف) بل بوی ب) مسئول روابط عمومی ج) صندوقدار د) مدیر هتل
14- به نرخی که بین شرکت وهتل برای رزرو تمام اتاقهای معمولی توافق میشود چه میگویند ؟
الف) نرخ اتاقشرط عدم ب) نرخ جاری ج) نرخ روز د) پیش پرداخت رزرو
15مهمترین فرم مالی که شامل عملیات مالی مهمان در هتل می باشد چنام دارد ؟
الف )فولیو ب) وی آی پی ج) سی آی پی د) دی یوز
16- قبل از پر کردن فرم مذکور و امضاء شخص مراجعه کننده میهمان اتلاق نمی شود ؟
الف)وی آی پی ب) ترنسفر ج)ریجستر د) مالی
17-تحریم های اقتصادی،سیاسیتهای ملی و عوامل نظامی جزء کدامیک از عوامل برون زای حاکم بر فعالیت هتلها می باشد ؟
الف) جو حقوقی ب) جو رقابتی ج) جو سیاسی د) جو اقتصادی
18- کدام اتاق دارای آشپز خانه می باشد
الف)افشینسی ب)کابانا ج)کانکت روم د) سوئیت
19- قبل ورود میهمان کدامیک از واحد های زیر با وی در ارتباطند؟
الف) رسپشن ب) رزرواسیون ج) صندوق د) کانسیرج
20- در طراحی و جانمایی فرانت دسک بهترین حالت برای صندوق کدام اند ؟
الف ) ) نزدیک ترین مکان به درب ورودی ب) درنیم طبقه ی اول
ج) دور ترین مکان به درب ورودی د) بعد از رسپشن
گفته می شود؟Walk in21-به کدام میهمان
الف) میهمان حضوری ب) رزروی ج) گروهی د) مدیریتی
22- چرا شیفت سوم در هتل یکی از پر مسئولیت ترین شیف در هتل می باشد؟
الف) انجام وظایف اصلی ب) کمبود نیرو ج) عدم حضورمدیران د) کنترل ریجستر
23- نوعی سند عقد اجاره موقت بین هتل ومیهمان .............نام دارد.
24- مهم ترین بخش هتل و قلب هتل بخش ..............می باشد.
................گفته می شود.LTS25- اصطلاح
" تشریحی"
1- گذر نامه را تعریف کرده و چهار مورد از انواع آن را نام ببرید.
2- چه کسانی نمی توانند به ایران سفر کنند ؟ " 3مورد"
3- چهار مورد از وظایف صندوق دار را بنویسید.
4- عوامل برون زاحاکم بر فعالیت هتل ها را نام ببرید .
5- بازار چیست ؟ چند دسته بازارمسافرت وجود دارد ؟
با سپاس هادی عربی گل و جواد ذبیحی راد